Friday, May 13, 2011

[MY STORY] Exam & Birthday Abahku...=))

Assalamualaikum...
Sebenarnya aku nak update semalam tapi tiba - tiba tak boleh nak sign in pulak...
Tapi yang sedihnya bila tengok blog aku ni, walaupun aku meng'update' kan dia... followers aku tak bertambah - tambah pun...
Wahai blogger - blogger sekalian sila lar follow aku ye... =)

Cite pasal exam ni, untuk paper yang aku dah buat... kebanyakkannya buat aku rasa seram menanti keputusan.
Especially untuk subjek sains tulen seperti PHYSIC!! BIOLOGY!! KIMIA!!... oh my gosh!!
Apabila menerima kritikan daripada cikgu fizik selepas dia menanda paper 1 aku, adoi... lari jauh semangat aku, sampai KOREA SELATAN... hahaha
Doa lar banyak - banyak, harap keputusan tak teruk sangat...

           

13/5...
Hari special En. Rosli b Ahmad...
Biar aku nyanyi sikit kat sini... Hehehe...

Selamat hari jadi...~
Selamat hari jadi...~
Selamat hari jadi, abahku...~
Selamat hari jadi...~

Sedap tak, sedap tak... hihi..
Ucapan penutup : Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa lar menyayangi family... Kerja jangan kuat sangat, nanti sakit tak ke menyusahkan diri jew. Akhir sekali, kitorang semua sayang abah...
LUV U!!!

       

No comments:

Post a Comment